دروغ های ویکی پدیا در مورد جاستین
anti justin & selena
دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, :: 21:41 :: نويسنده : anti

 

 

دروغ های ویکی پدیا

 

 

سابقه و سیاست سایت ویکی پدیا بر هیچ کس پوشیده نیست، اما نکته ی قابل توجه در معرفی بیبر به مخاطبان ایرانی مظلوم نمایی وارائه ی یک چهره ی مثبت و دیندار از اوست چرا که ایرانی ها و بخصوص کودکان ذاتا دنبال انسان های پاک هستند و نه انسانهای کثیف و بد ذات .

اولین دروغ ویکی پدیا مربوط است به اسکوتر براون که ویکی پدیا او را استعداد یاب و مشهور کننده ی جاستین معرفی کرده ، متن ویکی را بخوانید :

 

"او(جاستین) در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران آن وب‌گاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعدأ مدیر برنامه‌هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد..."

 

حال شناسنامه ی این شخص به نوشته ی خود ویکی پدیا :

 

اسکات شموئیل براون معروف به اسکوتر براون زادهٔ ۱۸ ژوئن۱۹۸۱ (‎۲۸ خرداد ۱۳۶۰) یک مدیر برنامه و استعداد یاب آمریکایی-یهودی‌تبار است. بیشتر معروفیت او به خاطر کشف استعداد جاستین بیبر است.
وی در خانواده‌ای یهودی-مجارستانی به دنیا آمد. پدر بزرگش در مجارستان سرباز بود و اجدادش تا سال ۱۹۵۶ در مجارستان زندگی می‌کردند. مادربزرگش از بازماندگان هولوکاست است. اجداد اسکات در ماجرای انقلاب ۱۹۵۶ مجارستان به آمریکا می‌گریزند. پدر اسکات در آمریکا یک دندانپزشک است.

جاستین بیبر و اسکوتر براون

و بخوانید مصاحبه ی اسکوتر را با روزنامه ی اسرائیلی "تابلِت" :

جاستین بیبر، تقریبا یهودی است، این را مدیر برنامه ی "کاملاً یهودی" این خواننده میگوید :"جاستین دعای شیما(نیایش سنتی یهود) را قبل از همه ی اجراهایش می خواند، او اول یک نیایش مسیحی میخواند و سپس شیما را زمزمه میکند." این را اسکات "اسکوتر" براون میگوید که نام واقعی او شموئیل بن إلیزر است، جوان 28 ساله ای که عامل معرفی این سوپر استار 16 ساله به جهانیان بوده است : او ویدئوهایی که مادر جاستین در یوتیوب قرار داده بود کشف کرد و حالا مدیر جاستین است. او همچنین به دلیل دعای شیما که به جاستین یاد داده است حال دیگر برادر خونی او هم محسوب میشود. براون همچنین یک وعده هم میدهد: "ما برای اجرا سال آینده به اسرائیل خواهیم آمد، من میخواهم که اسرائیل را حمایت کنم، تل آویو آماده باش!".

اینها در حالیست که در سراسر مقاله ی ویکی پدیا این مطلب القا شده که جاستین با اسرائیل هیچ رابطه ای ندارد؛ که در جای دیگری به این مطلب پرداخته خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

Shirin
ساعت19:39---1 اسفند 1391
سلام!من عاشق جاستینم!شاید خیلی ها از روی حسودی بگن جاستین دروغ گوهست!با اینکه با هاشون موافقم ولی شاید جاس به خاطر این دروغ میگه که دوست نداره کسی راجع به بعضی از موضوعات زندگیش بدونه!بدبختی هالیوودی ها اینه که مجبورن کل زندگیشونو برای مردم بگن!در صورتی که اونا هم جزء مردم اند و مطمئنا هیچ کدوم از مردم دوست ندارن که کسی درباره ی زندگی شخصیشون بدونه!!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان anti justin & selena و آدرس fuckjustin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


Up Page

فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
بیست تولزفونت زيبا ساز